Product was successfully added to your shopping cart.
Termékek
Elérhetőségeink
Értékesítés: 06 70 675 8666
Értékesítés: 06 70 607 1552

Nyitvatartásunk téli időszámítás alatt:

H-P: 07:00-16:00

Szo: 07:00-13:00


Gyakran ismételt kérdések

Miért kell regisztrálni vásárláskor?

A webáruház nem rendeltetésszerű használata és a visszaélések végett fontos a regisztráció. Regisztráció során a név, telefonszám, e-mail cím és egy jelszó szükséges. Sikeres regisztráció esetén egy visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben a regisztrációt megerősítő linkre kattintva tudja megerősíteni a regisztrációját.

Hogyan lehet regisztrálni?

Az oldal jobb felső sarkában található "Regisztráció" gomb megnyomását követően vagy a vásárlás végén a számlázási és szállítási adatok megadásakor is egy automatikus regisztráció megy végbe, mellyel a későbbiekben beléphet a Vásárló.

Elfelejtettem a jelszavam, mi a teendő?

Kattintson az oldal tetején a "Regisztráció" menüpont melletti "Belépés" gombra!

A megjelenő oldalon kattintson az "Elfelejtette jelszavát?" szövegre!

Új jelszó igényléséhez gépelje be a regisztrált e-mail címet

Kattintson az "Új jelszó igénylése" gombra

Nem érkezett meg a regisztrációt követően a visszaigazoló e-mail. Mit tegyek?

Ennek több oka is lehet: Előfordulhat, hogy postaládája megtelt. Ez esetben javasoljuk ellenőrizni és a felesleges leveleket törölni belőle, mivel nem tud levelet fogadni, amíg postaládája tele van.

Másik oka lehet, hogy a levelezőprogramja automatikusan a "Spam" vagy "Levélszemét" mappába helyezi a regisztrációs levelet, mivel kéretlenként azonosítja. Javasoljuk megnézni a "Spam" vagy "Levélszemét" mappa tartalmát! Ha továbbra is fennáll a probléma, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat vagy az informatikai osztályt.

Hosszabb távra javasoljuk, hogy válaszüzeneteink feladóját mentse el címjegyzékében, így kivédheti azt, hogy levelezőprogramja spamként kezelje a tőlünk érkező üzeneteket.

Hogyan tudom megváltoztatni személyes adataimat?

Az oldalra való belépést követően a "Profilom" menüpont alatt van lehetőség.

Honnan tudom, hogy a megrendelésem megtörtént?

Megrendelése sikeressége esetén válasz e-mailben fogunk küldeni egy ajánlatot, melyen fel lesz tüntetve minden járulékos költség (raklaphasználati díj, raklapbontási díj, logisztikai díj, illetve szállítási költség is, amennyiben azt választotta a kedves Vásárló.

Hogyan tudom visszamondani a megrendelésem?

Rendelését a "Kapcsolatfelvétel" menüpont alatt található elérhetőségek egyikén tudja visszamondani, telefonon vagy e-mailben.

Hogyan tudom kifizetni a vásárolt terméket?

A kifizetett terméket személyesen irodánkban vagy szállítás esetén a szállítás helyszínén tudja kifizetni. Átutalásos fizetési mód esetén a rendelését a bankszámlára érkezést követően tudjuk kiadni, illetve kiszállítani.

Hol tudom átvenni a megrendelt terméket?

Személyes átvételre a telepen van lehetőség, melyet Üllő és Monor között a 4-es főút mellett a 32-es km kőnél talál, a monori Oázis Kertészeti Áruház mellett közvetlen.

Nem tudom a korábban egyeztetett időpontban átvenni a terméket. Mit tegyek?

Amennyiben nem megfelelő a korábban egyeztetett időpont, úgy kérjük jelezze kollégáink felé nyitvatartási időben telefonon vagy e-mailben bármikor. Elérhetőségeinket a Kapcsolatfelvétel menüpont alatt találja.

Egymás után adtam le a rendelésem. Összevonható-e?

Amennyiben a szállítási és számlázási cím azonos, úgy igen.

Személyes átvétel esetén hol találom meg az üzletet?

Személyes átvételre a telepen van lehetőség, melyet Üllő és Monor között a 4-es főút mellett a 32-es km kőnél talál, a monori Oázis Kertészeti Áruház mellett közvetlen.

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Panasszal és észrevétellel kapcsolatban kérjük írjon elektronikus levelet a info@kapital.hu-os e-mail címre.